1. Als u uw account wilt annuleren, laat het ons dan tenminste 3 dagen voor het einde van uw termijn weten (via een e-mail naar mike.das2001@hotmail.com of via onze billing portal). Bij opzegging worden uw gegevens niet verwijderd om er zeker van te zijn dat u altijd terug kunt komen, maar als u wilt dat deze van onze servers worden verwijderd. E-mail mike.das2001@hotmail.com voor uw verzoek. Aangezien het verwijderen van alle gegevens definitief is, moet u ervoor zorgen dat u uw account daadwerkelijk wilt annuleren en uw gegevens wilt verwijderen voordat u dit doet.
2. Je abonnement wordt aan het einde van elke maand automatisch verlengd.
3. U kunt het niveau van onze services op elk moment van uw
gebruik upgraden of downgraden, maar Leads System vergoedt in dat geval geen
kosten.
4. Als u tussen de termijn door stopt met het gebruik van
onze diensten, betalen wij u de door u betaalde vergoedingen voor de resterende termijn niet terug.
5. We behouden ons het recht voor om de Leads System-service(s) om welke reden dan ook, zonder voorafgaande kennisgeving, te wijzigen of te beëindigen.
6. Fraude: Zonder enige andere rechtsmiddelen te beperken, kan Leads System uw account opschorten of beëindigen als we vermoeden dat u (door veroordeling, schikking, verzekering of onderzoek, of anderszins, met geweld onze branding heeft verwijderd) frauduleuze activiteiten heeft gepleegd in verband met de door ons aangeboden diensten.
7. Let op: er wordt geen restitutie aangeboden, zelfs niet als een abonnement halverwege de maand wordt opgezegd.
3 Dagen Zonder Verplichte Annulering
Leads System biedt SaaS-service aan bedrijven met een annuleringsbeleid van 3 dagen zonder verplichtingen. De vrijblijvende opzegging begint onmiddellijk na activering van het account. De 3 dagen vrijblijvende opzegtermijn geldt alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten met een abonnement. Leads System houdt ook geen rekening met een gratis proefperiode voor klanten die ooit abonnees betaalden, opzegden en vervolgens besloten hun abonnement op Leads System opnieuw in te voeren.
Op elk moment gedurende de 3 dagen kunnen potentiële abonnees (klant) hun account annuleren en worden ze volledig terugbetaald met een kleine servicetoeslag.
Om SaaS te blijven gebruiken na de 3-daagse niet-verplichte opzegtermijn, wordt u automatisch doorgezet naar het door u geselecteerde betalingsplan dat u aanvankelijk hebt geselecteerd op het moment dat u koopt uit een reeks selecties van maandelijks of een korting ontvangt door te betalen voor een half jaar of een heel jaar dienst.
MAANDELIJKSE FACTURATIE-, ANNULERINGS- EN RESTITUTIEBELEID
Leads System brengt vooraf kosten in rekening en int voor het gebruik van de SaaS-service. Alle geleverde diensten worden niet gerestitueerd. Zodra een klant een abonnement kiest en factuurgegevens verstrekt, berekent Leads System een pro-rata bedrag met de eerste betaling die bij ondertekening verschuldigd is.
Alle abonnementen worden maandelijks, driemaandelijks en jaarlijks automatisch verlengd op de vervaldatum volgens de aankoopdatum, totdat ze officieel schriftelijk worden opgezegd.
Klanten kunnen op elk moment annuleren door een e-mail te sturen naar: mike.das2001@hotmail.com of naar ons billing portal te gaan.
Klanten ontvangen een e-mail van Leads System waarin wordt bevestigd dat hun abonnement op de SaaS-service is opgezegd. Belangrijk: er worden geen terugbetalingen of kredieten voor gedeeltelijke maanden, kwartalen of jaren van dienst aan een klant terugbetaald bij annulering.
Alle vergoedingen zijn exclusief alle belastingen of heffingen die door de belastingdienst worden opgelegd, en de klant is verantwoordelijk voor de betaling van al dergelijke belastingen of heffingen. De vergoedingen die Leads System in rekening brengt voor de maandelijkse, driemaandelijkse of jaarlijkse services zijn exclusief telefoon en internettoegangskosten, evenals andere kosten voor gegevensoverdracht.
Eventuele valuta-afrekeningen zijn gebaseerd op de overeenkomst van de klant met de aanbieder van de betalingsmethode.
Voor alle duidelijkheid: deze kosten zijn voor rekening van de klant. Klanten kunnen hun abonnement voor de SaaS-services op elk moment upgraden of downgraden.
Voor elke vorm van upgrade of downgrade in het abonnement, moet de klant schrijven naar mike.das2001@hotmail.com
.
De gekozen factureringsmethode zal automatisch het nieuwe abonnementstarief in
rekening brengen bij de volgende facturatiecyclus.
Met betrekking tot downgrades van een abonnement verstrekt Leads System geen restituties of tegoeden voor gedeeltelijke servicemaanden.
Leads System behoudt zich het recht voor om een abonnement op een van de SaaS-services die zijn gekocht bij www.leadssystem.nl te weigeren/annuleren.
Dit bovenstaande beleid is van toepassing op alle SaaS-services die worden vermeld op Leads System, tenzij anders vermeld in het bijbehorende programmamateriaal.
© 2024 Leads System